[linux] subnet masks

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Říjen 19 15:23:22 CEST 2000

Hmm,
ifconfig ukazuje stav sietoveho interface, ktory sam nastavil, cize nie
skutocny stav interface. Z toho vyplyva, ze ak mam ip aj ifconfig a cez ip
nastavim urcite parametre, tak vo vypise ifconfig-u to neuvidim, i ked
dany interface sa bude podla toho parametru spravat....(napr. promisc mod)
Aby sme sa rozumeli, prikaz ifconfig nezanikne, len sa transformuje do
prikazu ip a rozsiri sa jeho moznosti a zmeni sa sposob fungovania ako
nastavuje urcite parametre, tym som myslel zmenu funkcnosti.
Prikaz route bude uz principialne odlisny, nakolko sa routovanie uz bude
musiet nastavovat vo viacerych krokoch...
Problemy to nevyriesi, prave naopak, prida to vrasky na celo nejednemu
adminovi...

Neviem, ale zacina mi to pripominat flame war, som za ukoncenie tohto
threadu...ak xce niekdo este nejako vecne argumentovat, tak by bolo dobre,
keby to slo mimo maillinglist.

PSIkappa
psi na bicba.sk