[linux] Ako zistim pocet stran vo vytlacku v sambe ?

Peter Surda psurda na byte.at
Čtvrtek Říjen 19 20:46:16 CEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 12:48:57PM +0200, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> Ahoj,
>
>   ja mam nieco taketo v dokumentacii samby:
>     /usr/doc/samba-2.0.7/examples/printer-accounting
> Je to z RedHatu.
a je to nahovno lebo to funguje pocet stranok = ceil (bytes/10000)

Ja som to raz robil tak ze to fungovalo normalne. Vystup na tlaciaren som
posielal najprv cez perlovsky skript ktory zistil, aky je to format a potom
podla obsahu vypocital pocet stranok. Fungovalo to pre PS (tam je niekde v
dokumente Pagecount=xxxx), PCL (tam pocital magic string pre koniec stranky a
este zistoval, ci tam nema na zaciatku pocet kopii vacsi ako 1 a potom to
nasobil) a DeskJet (ten ma myslim PCL tiez ale musel som to robit inac).

Tie programy uz nemam lebo som to prestal potrebovat a potom sa nam pokazil
disk a je to fuc. Ale tazke to neni.

Dalsi napad mozno schodnejsi je pouzivat CUPS.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper