[linux] Fwd: Dosemu

Ing. Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Čtvrtek Říjen 19 22:17:41 CEST 2000

Cafes,

	Najdes to v  /usr/doc/dosemu......

V tych dokumentoch (konkretne v README) je napisane, ze mas:
1. vytvorit adresar /var/lib/dosemu/drives
2. vytvorit v nom symbolicke linky s nazvami C,D,E (teda nazvami diskov ako v
    MSDOSe) na adresare (ale mozes aj na /dev/hda1 - teda particie), ktore chces
    pod tymito nazvami pouzivat v dosemu. 3. v /etc/dosemu.conf zmenis
    nasledovny riadok takto:
			$_hdimake = "drives/*"

A teraz ked startnes dos (xdos) tak uz budes moct napisat d: [enter] a zobrazi
sa ti to, co si oznacil symbolickou linkou D :-)).

Jerry.

PS: Toto je velmi v skratke. Tam je toho okolo toho popisaneho viac a odporucam
      Ti to precitat :-) Kazdopadne mne to takto funguje :-).

Dňa Út, 17 říj 2000 ste napísali: