[linux] IP telefon cez Firewall

Rudo Pavlovič rp na emo.seas.sk
Pátek Říjen 20 15:09:04 CEST 2000

Hello duri,

Thursday, October 19, 2000, 4:59:57 PM, you wrote:

dcs> Nazdar vsetci!

dcs> Vie mi niekto poradit ,ako rozchodit IP telefon cez firewal.Nie som este taky zbehly v linuxe.Ono to vlastne jednym smerom bezi (vonku).
dcs> Dik
Takze na FW musis skompilovat jeden modulcek na podporu H.323
protokolu. Nachadza sa tu http://www.coritel.it/projects/sofia/ip_masq_h323.c
Potom navod na kompilaciu a instalaciu doporucujem pozriet na tomto
site http://www.coritel.it/projects/sofia/nat.html

Potom by nebolo odveci pouzit aj GateKeeper.
Doporucujem si pozriet toto http://support.intel.com/support/videophone/trial21/h323_wpr.htm

Ja som to v podstate sprevadzkoval na zaklade tychto WEB site.
Pripadne nejasnosti napis osobny mail ;-)

este jedno URL http://www.ten.cz/iptelefonie/
--
Best regards,
 Rudo Pavlovic                       mailto:rp na emo.seas.sk