[linux] SONY CDU33A

Michal Broncek brek na miesto.sk
Pátek Říjen 20 16:08:38 CEST 2000

Zdrawim wospolok

Mam pripojenu CD mechaniku SONY CDU33a cez zvukovu kartu OPTi MAD 16.
Neviem, ako ju mam v Linuxe rozbehat. V dostupnych HOWTO dokumentoch som
zvolil nasledujuci postup:
najskor som vlozil modul isp16.o (modul pre pripojenie CD mechanik cez
kartu OPTi MAD 16 spolu s parametrom o IO adrese).
Ako druhy som vlozil modul cdu31.o (modul pre samotne SONY CDU31A a SONY
CDU33A), rovako s parametrom o IO adrese.
Pri insmodovani druheho modulu (cdu31a.o) mi neustale hlasi chybu o tom,
ze jednota ke pouzivana, spolu s radou, ze mam pouzit spravnu IO adresu.
IO adresu pouzivam spravnu, no aj napriek tomu mi CD-ROMka odmieta
spolupracovat.

Stretol sa uz niekto s tymto problemom? A vedel by niekto mi poradit?