[linux] interny modem v linuxe

Peter Střelec beko na profi.sk
Neděle Říjen 22 18:55:33 CEST 2000

"Svato H." wrote:

> Ahojte,
> podarilo sa mi ozivit interny modem v LINUXE.
> Takisto sa mi da aj pripojit na mojho providera, ale ked zadam daku
> stranku tak mi Netscape napise len "Unknown Host blabla...". Vsimol som si
> ze sa mi modem neprihlasuje do siete a to bude asi problem.

ahoj.
Tvoj problem asi bude to ze menny server ti z nejakeho dovodu nefunguje.
skus napriklad ping nejakej IPcky co zarucene existuje:
priklad www.sklug.sk
ping 147.175.66.129  -ak ti bude fungovat ping na IPcku problem je s prevodom
na mena teda DNS serverom a budes si musiet zistit u providera jeho DNS. S
prihlasovanim do siete ako u ineho OS to nema nic spolocne to je uplna
kravina. Ak ti prebehne spojenie s ppp a meno heslo a pripojil sa ti modem na
providera tak problem bude smerovanie alebo DNS, teda spominane mena.
                                                            Ahoj Peter