[linux] interny modem v linuxe

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Neděle Říjen 22 20:01:51 CEST 2000

Dňa Ne, 22 okt 2000 ste napísali:

Pises, ze sa ti podarilo pripojit, ale nevidel si ze by sa prihlasoval do siete?
Neviem co pouzivas na pripojenie ci surove PPP alebo pouzivas frontend pre
PPP - kppp (odporucam). Ak si sa dovolal mal by sa automaticky prihlasovat do
siete. Pouzivaju sa 2 sposoby autentifikacie CHAP alebo PAP. Neviem akeho mas
providera, ale toto by ti mal vediet povedat . Ak ti to nepovie provider tak si
musis vyskusat (pozor na spravny login a heslo). Dalej si musis zistit u
providera ip adresu DNS servera. Windowzy dokazu nastavit DNS automaticky v
procese prihlasovania. V linuxe si musis zistit adresu aspon jedneho DNS.
Z toho co si popisal to vyzera na problem s DNS. Takze si zozen alebo skontroluj
tu ip adresu.

S pozdravom
			Fero