[linux] Sendmail masquerade

Hovan Jozef hovanj na vah.fei.tuke.sk
Pondělí Říjen 23 11:22:40 CEST 2000

Zdravim ctenu odbornost,

pri konfigurovani sendmailu som narazil na jeden (zatial) problem.
Pouzivam sendmail na sieti pripajanej na NET pomocou ISDN, teda
vnutorne email adresy maskujem na vonkajsie.

Problem je, ze moja konfiguracia sendmailu funguje tak, ze lokalne
maily, ktore funguju vramci siete sa premaskuju. Maskovanie funguje
na zaklade genericstable.

Napriklad uvediem priklad:
----------------------------------

moja neexist. domena: offline.com
lokalny odosielatel : local na offline.com
        je maskovany ako : inet na online.com
Ak tento user posle mail clovekovi localdva na offline.com
sendmail mi zmeni jeho adresu na inet na onlime.com.
Ja by som ovela spokojnejsie spaval, keby tam zostala local na offilne.com.

Dufam ze priklad je pochopitelny.

Ak niekto pozna riesenie tohto problemu editovanim .mc suboru, pomohlo
by mi to. Pripadne mi staci funkcny .mc subor majuci spominanu vlastnost.
Zatial som vymyslel riesenie zmenou pravidiel v .cf subore, ale zda sa mi
toto riesenie trocha nesystemove.

J. Hovan