[linux] apache a mod_ssl

Pondělí Říjen 23 18:20:53 CEST 2000

Dňa 23. Oct 2000 o 17:51, Peter Střelec napísal(a):
> ahojte ako mi viete poradit spustit apache pri starte s podporou ssl.
> Ako viem ho spustit ale musim mu rucne zadavat tu vetisku na overenie.
> Neviete poradit ako to zautomatizovat ? dik peter

vygenerovat si certifikat, ktory nie je chraneny passphrasou, cize bez
prepinaca -des3 napriklad...
pripadne odstranit passphrasu z existujuceho certifikatu, asi takto:
$ openssl rsa -in privkey.pem -out new.cert.key

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk