[linux] sendmail ignoruje .forward

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Říjen 24 10:24:31 CEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 09:32:00AM +0200, Ivan Malich wrote:
> Caute.
> Neviete mi poradit, ako prinutit sendmail, aby neignoroval subor
> ~/.forward?
> Kde by mohol byt problem? V subore .forward mam:
> ---cut---
> user na domain.sk
> ---cut---
> - je to jediny riadok, adresa je platna. Ibaze sendmail mi postu ulozi do
> /var/spool/mail/mojlogin a na forwardovanie sa vykasle.
> Diky za kazdu radu.

Ahoj,

  vlastnikom suboru .forward musi byt dany pouzivatel, ktory
ho ma nastaveny. Pristupove prava zapisu povol len jemu
(radsej ani jeho vlastnej skupine nie).
Pristupove prava pre jeho domovsky adresar nastav
tiez tak, aby mal prava zapisu len on.
Ak to stale neide, tak skus skontrolovat logy
(/var/log/maillog popripade aj messages).

		Caf.
						SAL