[linux] sendmail ignoruje .forward

Úterý Říjen 24 10:48:39 CEST 2000

Dňa 24. Oct 2000 o 10:17, Ivan Malich napísal(a):

> Vsetko je podla mna uplne v poriadku.
> Pristupove prava $HOME su drwx--x--x (711), prava .forward su -rw-------
> (600). A predsa to nejde.

nesnazis sa cez .foraward poslat mail do programu? nepozna ho smrsh ?
pripadne, v sendmail.cf co hovori makro "O ForwardPath" ?

a co hovoria logy ? maillog

takto je to hra na slepu babu a hadanie.. nie kazdy ovplyva nadprirodzenymi
schopnostami...

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk