[linux] TV karta

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Říjen 24 11:23:26 CEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 10:03:28AM +0200, Jozef Cervenansky wrote:
> ahojte.
Caf.

> chcel by som sa spytat na vase skusenosti s TV kartami pod Linuxom.
Tiez prave nieco chcem kupit ale ja potrebujem este aj TV-OUT. Takze ATI All
In Wonder 128 (aj ked ten TVout ide iba pod VFB, slubili ze skusia zverejnit
dokumentaciu). Inac TV-OUT som otestoval na voodoo 3500 a ide to, ale nevie to
roztiahnut na celu obrazovku, je to iba asi 80% na sirku aj na vysku. A pokial
dobre viem ten voodoo sice tvdekoder ma ale pod linuxom nefunguje.

Ked chces iba tvdekoder, cenovo dobre pristupne su karty od hauppage a miro
(ku kvalite sa vyjadrit neviem). AFAIK vsetko co ma cip 848 alebo 878 ide.

> Mozete mi napisat, ake typy pouzivate a ako ste spokojni ?
Takze su vlastne 3 rozne cipy pokial dobre viem: 848, 878 (oba by mal zvladat
bttv) a ten co ma ATI (okrem 128 Pro, ten ma 878) a ten ide cez gatos.

Akurat vcera som sa pytal na irc-cku ludi ake skusenosti s kvalitou toho ATI
maju a tvrdili ze je to celkom dobre. Sice zreme pouzivaju windows ale nevidim
dovod preco by mala byt kvalita pod linuxom horsia ako pod windowsom.

Okrem toho linux uz podporuje aj digitalne videodekoderove karty, cital som o
tom clanok pred par mesiacmi v Linux Magazin-e.

S vysokou pravdepodobnostou tu ATI pojdem dneska kupit, tak urcite napisem.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
               Dudes! May the Open Source be with you.