[linux] Vyriesene: sendmail ignoruje .forward

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Říjen 24 11:23:50 CEST 2000

> Dňa 24. Oct 2000 o 10:17, Ivan Malich napísal(a):

> nesnazis sa cez .foraward poslat mail do programu? nepozna ho smrsh ?

Nie.

> pripadne, v sendmail.cf co hovori makro "O ForwardPath" ?

O ForwardPath=$z/.forward.$w:$z/.forward

> a co hovoria logy ? maillog

To bolo ono! "World writable directory"
Ja som to hladal na $HOME, a ono to bolo takto:

$ ls -ld /home
drwxrwxrwx ...... home

Ked som to zmenil na drwxr-xr-x (teda 755), tak to uz zacalo fungovat.
Stacilo sa iba poriadne pozriet do logov...

> takto je to hra na slepu babu a hadanie.. nie kazdy ovplyva nadprirodzenymi
> schopnostami...

To je jasne, preto je tato konferencia, nie?

Ale dakujem vsetkym.