[linux] sendmail ignoruje .forward

Úterý Říjen 24 11:28:07 CEST 2000

-> Neviete mi poradit, ako prinutit sendmail, aby neignoroval subor
-> ~/.forward?
-> Kde by mohol byt problem? V subore .forward mam:

-> ---cut---
-> user na domain.sk

-> - je to jediny riadok, adresa je platna. Ibaze sendmail mi postu ulozi do
-> /var/spool/mail/mojlogin a na forwardovanie sa vykasle.

cim si to editoval ? ak joe, over si ci je na konci zna noeho riadku...
ak nie je pridaj ho tam a skus znova. Ak je... ehmmm :(

 "To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000