[linux] SSL certifikat

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Úterý Říjen 24 15:21:03 CEST 2000

Zdravim,

	chcem kupit certifikat od thawte.com. Bezi nam web server s modssl a mame
virtualhostov cez mod_vhost_alias. Vsertci su namebased, to znaci :
Pre domenu mena.com mame v DNS toto:
mena.com IN A 213.21.3.15
jano	 IN CNAME mena.com.  atd.
server sa rozbehne ako mena.com Takze certifikat bude treba vydat na meno
mena.com. Ale cez veb sa bude pristupovat na
https://mena.com
https://www.mena.com
https://jano.mena.com
https://duro.mena.com

vsetko je to to iste IPecko. Potrebujem nejaky specialny druh certifikatu ?
(?? multiple ??). Cez openssl som si generoval skusobny a fungovalo to v
pohode. Nieco podobne maju aj na pobox.sk. Myslim, ze ked sa tam pozriete na
certifikat, tak je vydany pre *.pobox.sk . Co to znaci ? Ludkovia z poboxu
neodpovedali na moje otazky, ktore som poslal us pred mesiacom. Takze, ak mi
viete niekto poradit, budem vam vdacny.
Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611