[linux] TV karta

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Říjen 24 18:15:47 CEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 05:31:41PM +0200, Skoda Stefan wrote:

> takze vravis ze ATI TXT ma ?
Zarucene.

> nedari sa ti jo rozbehat pre linux alebo ani pod Win ?
Pod windows ide vpohode.
Len pod Linux sa mi to nedari rozbehat.

> inac vazne ma len mono zvuk ?

ATI AIW Pro je fakt len mono.
ATI TV Wonder su 2 druhy, mono a stereo.
Mono ma tusim nejake ine cipy (zeby Bt848) a stereo
ma Bt878 a este navyse nejaky cip pre stereo zvuk.

		Cafte.
				SAL