[linux] TV Karta NEWS

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Říjen 24 21:15:16 CEST 2000

Nazdar ludia!

Kupil som si ATI All In Wonder 128 AGP 16M RAM (2790 silingov)

- XFree86 4.0.1 ide bez problemov (r128 driver)
- gatos/xatitv no problemo a kvalita vyzera dost dobre
- grabovat som skusal ale este neviem vysledky
- ci je to stereo neviem, lebo okrem ORF mame vsetko mono a tam teraz nic
  stereo nebezi. Ale dodane kable su vsetky stereo a takisto xatitv ponuka
  moznost stereo
- tvout funguje ked nastavim VesaFB 640x480 + vfb driver Xservra, ale nepozna
  DGA takze je pouzitie obmedzene
- teletext neviem ako (poradte)

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.