[linux] SSL certifikat

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Středa Říjen 25 10:11:19 CEST 2000

On Tue, 24 Oct 2000, Bohdan Spes wrote:

> Zdravim,
>
> 	chcem kupit certifikat od thawte.com. Bezi nam web server s modssl a mame
> virtualhostov cez mod_vhost_alias. Vsertci su namebased, to znaci :
> Pre domenu mena.com mame v DNS toto:
> mena.com IN A 213.21.3.15
> jano	 IN CNAME mena.com.  atd.
> server sa rozbehne ako mena.com Takze certifikat bude treba vydat na meno
> mena.com. Ale cez veb sa bude pristupovat na
> https://mena.com
> https://www.mena.com
> https://jano.mena.com
> https://duro.mena.com

> [...]

Tak sa mi zda (aspon co som ja skusal),
   ze nemozes mat viac (nezvislych) ssl webov  na jednej adrese, pretoze
   to dokaze 'az', http ktore je vsak v tomto pripade dostava ku slovu az
   potom co ssl nadviaze spojenie...
   Ja som to nakoniec spravil tak ze som kazdemu webu priradil
   inu ip na jednom stroji (a bezalo to).

                                      Sam