[linux] SSL certifikat

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Říjen 25 11:11:47 CEST 2000

On Wed, Oct 25, 2000 at 10:11:19AM +0200, Samuel Behan wrote:

> Tak sa mi zda (aspon co som ja skusal),
>    ze nemozes mat viac (nezvislych) ssl webov  na jednej adrese, pretoze
>    to dokaze 'az', http ktore je vsak v tomto pripade dostava ku slovu az
>    potom co ssl nadviaze spojenie...
>    Ja som to nakoniec spravil tak ze som kazdemu webu priradil
>    inu ip na jednom stroji (a bezalo to).

Nie, ide to normalne.
Ja pouzivam mod_ssl pre apache a potom definujem vo virtualhoste,
ktore certifikaty sa maju pouzit pre ktoru web adresu.
Nerobi mi to ziaden problem, len musim definovat
virtualhost osobitne pre SSL a pre nekryptovany pristup.

		Caf.
					SAL