[linux] SSL certifikat

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Středa Říjen 25 11:30:30 CEST 2000

> Tak sa mi zda (aspon co som ja skusal),
>    ze nemozes mat viac (nezvislych) ssl webov  na jednej adrese, pretoze
>    to dokaze 'az', http ktore je vsak v tomto pripade dostava ku slovu az
>    potom co ssl nadviaze spojenie...
>    Ja som to nakoniec spravil tak ze som kazdemu webu priradil
>    inu ip na jednom stroji (a bezalo to).
>
>                                       Sam

Ja musim mat namebased virtualhostov. Ja ich budem mat desiatky, takze nemozem
mat pre kazdeho inu IP. Ide o to, ze existuju wildcard certifikaty :
*.microsrot.com. Ono ked sa spusti apac+mod_ssl tak, zavedie sa vlastne len
jeden ssl virtualhost a to domen.sk. Pre domena.sk mam aj vygenerovany skusobny
cert. Nevadi vsak IE, ked ide na adresu https://duro.domena.sk ? Cert je pre
domena.sk.
Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611