[linux] SSL certifikat

Středa Říjen 25 11:33:20 CEST 2000

Dňa 25. Oct 2000 o 10:11, Samuel Behan napísal(a):

> Tak sa mi zda (aspon co som ja skusal),
>    ze nemozes mat viac (nezvislych) ssl webov  na jednej adrese, pretoze
>    to dokaze 'az', http ktore je vsak v tomto pripade dostava ku slovu az
>    potom co ssl nadviaze spojenie...
>    Ja som to nakoniec spravil tak ze som kazdemu webu priradil
>    inu ip na jednom stroji (a bezalo to).

ano, normalne to neide, ak zadas common name nazov virtualneho servera..
ako uz bolo povedane, da sa vygenerovat certifikat, ktory je pre celu seriu
virtualnych webov a potom pouzivat tento pre vsetky. takyto certifikat podpise
aj certifikacna autorita, za trosku inych cenovych podmienok zrejme..

info by mohlo byt napriklad tu:
http://www.verisign.com/onsite/server/index.html

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk