[linux] SSL certifikat

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Středa Říjen 25 12:16:06 CEST 2000

> aj si si niekedy vsimol, ze ak mas name based virtual hostov a chces cez https
> naliezt na niektory z nich, tak dostanes certifikat servera, na ktorom to
> bezi, resp. prvy virtualny host ktory je zadefinovany.
> riesenim je spomenuty "multiple hosts" certifikat..

Vdaka, to som chcel pocut "riesenim je spomenuty "multiple hosts" certifikat".
Len dufam, ze multiple hosts znamena wildcard certificat z popisu na thawte.

Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611