[linux] Nastavenie modemu atd...

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Čtvrtek Říjen 26 17:26:02 CEST 2000

  ----- Original Message -----
  Od: Peter ROZIM
  Komu: LINUX KONF
  Odoslané: 26. október 2000 15:12
  Predmet: [linux] Nastavenie modemu atd...

  Ako alebo kde sa da povedat modemu aby necakal na oznamovaci ton
  v RH pppDialer som si modem nainstaloval aj sa inicializuje ale nezacne vytacat
  a ked sa mi to uz podari co este urobit aby sum si mohol v netscape prezerat stranky

          Dakujem Peter

  No a precital si si ppp-howto ?  Inac initstring pre vytacania bez cakania na ton je "ATX3DT tel_cislo". No a v /etc/resovl.conf nastavit adresy DNS serverov, a do /etc/ppp/chap-secrets a /etc/ppp/pap-secrets napisat meno uzivatela, a jeho heslo heslo pre pristup do net-u cez providera v tvare prihlasovacie_meno  *  prihlasovacie heslo  .

  Rony