[linux] rozdelenie /etc/passwd

Čtvrtek Říjen 26 18:38:24 CEST 2000

-> > No ja by som riesenie asi hladal v Meduse (http://medusa.fornax.sk)
-> > Je tam jeden priklad ako rozdelit passwd subor pre lokalnych userov
-> > a pre userov prihlasujucich sa zo siete a myslim ze to nebude tazke
-> > modifikovat aby vyhovovalo tvojim poziadavkam.
->
-> ja si myslim ze hacknut libc bude jednoduchsie :-))) Medusa ~= kernel space.
-> getpwuid() == libc userspace. Inac povedane libky robia read() z
-> /etc/passwd... a tam osetrovat to... no vela stastia prajem :-))))

no, podla toho co som sa docital vtip by bol v tom ze niektore programy
(sshd,rlogind,telnetd atd) by pri pokuse o otvorenie /etc/passwd (bez ohladu
na to ci je to volane z libc) boli redirectnute na iny subor... takze by v
skutocnosti otvorili daco ine. Co je celkomsikovna myslienka...

 Honk if you love peace and quiet.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000