[linux] rozdelenie /etc/passwd

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Čtvrtek Říjen 26 22:44:38 CEST 2000

On Thu, Oct 26, 2000 at 07:57:07PM +0200, Dado Jan wrote:

> Presne tak. Cela medusa je velmi sikovna myslienka, a toto je len jedna z
> nich (file redirect). Je to VELMI silna vec.

Noo. S meduzou som uz co-to robil. Problem je v tom, ze passwd by bol
rozdeleny PODLA MENA. To znamena ze KAM to redirectujeme vieme az pri
read(). V meduse sa redirect robi pri open(). To je o _TROSIKU_ skuor ako
vieme, kam ot vlastne chceme redirectovat. Takze by sa muselo readovat na
zaklade uz precitanych dat, na co by sme potrebovali v kerneli interny
buffer, nehovoriac o tom, ze by nam meno usera nahodou krizilo hranicu
buffera. ako som uz napisal -- vela stastia prajem.

Pokial by bol rozdeleny na userov co idu cez telnet a tych co idu cez ssh,
nebol by to problem -- kriterium na rozdelenie je zname uz pred open().