[linux] kde2 a SRPMS na RH6.2

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Říjen 26 23:00:41 CEST 2000

Hi all

Pokusam sa len tak zo srandy (a z nedockavosti:) skompilovat
kde2 na RH6.2. Bohuzial mam k dispozicii len SRPM zdrojaky
- to co uz na je v adresari pre RH6.2 plus vsetko ostatne z adresara
RH7. Doteraz som sa so SRPM nehral, ale ak to chapem spravne
treba urobit rpm -i blabla.src.rpm, potom rpm -bb blabla.spec,
potom rpm -i blabla.rpm. Hned prvy balicek co som isiel instalovat
(bol to flex z adresara pre RH6.2, cize by skutocne mohol ficat
bez problemov) pri kompilovani vypise zopar raz file not found
a spomina pri tom rozne pochybne adresare ako /var/tmp/flex-root,
a este to zaklincuje nejakym fg: job control not allowed (tie chybove
hlasky neberte uplne doslova, pisem ich spamati). Bral by som to ako
chybu v instalacnych skriptoch toho balicka, ale vypisalo mi to potom
skoro tie iste hlasky aj pri libmng, tak teraz neviem. RH6.2 mam
cerstvo nainstalovany, je to distribucia od computer press (czlug).

Je mi jasne, ze ked sa pokusam rozbehat takyto mix balickov pre rozne
redhaty, tak to asi nebude hned fungovat, ale trocha ma zamrzelo
ze som skoncil hned pri prvych dvoch :(. Instaloval to uz niekto
takymto divnym sposobom, pripadne vie niekto kde je chyba?

Matus

P.S. Viem, mozem stiahnut tar.gz a kompilovat z toho, ale ked uz
mam stiahnute srpm, tak sa mi nechce stahovat dalsich n MB toho isteho.
Inac ten flex som nakoniec rozbehal, ale len tak, ze som ho rucne
rozbalil z toho src.rpm, skompiloval a nainstalil (make ; make install).
Ale ja chcem aj dependecies, nechcem si posahat krasne nacisto
nainstalovany system tym ze nainstalujem kompletne KDE uplne bez rpm.
A ked uz sme pri tom, kde by sa dali najst rpmka XFree 4.0.1 ?

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na post.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm