[linux] Niekolko nadradenych proxy

Marian Adamjak adamjak na bb.army.sk
Pátek Říjen 27 06:34:16 CEST 2000

Da sa nastavit viac rodicovskych a nie len to, daju sa nastavit aj vahy tychto rodicov.
Vyznam viacerych rodicov je v tom ze:
1. Da sa povedat, z ktorych rodicov ma brat ktore domeny (pozri cache_peer_domain a neighbor_type_domain)
2. Pri zlyhani niektoreho z rodicov pouzije sa iny.
3. Squid dynamicky meria kvalitu spojenia pri viacerych neighbor cachce (parent i sibling) a s ohladom na vahy sa rozhoduje kam sa so ziadostou obrati.
Fajnsmekrov odkazujem na text "Configuring Hierarchical Squid Caches" (pozri http://www.squid-cache.org/Doc/)
Moje skusenosti ukazuju ze aj pri priblizne rovnakej kvalite spojenia je dobre mat nad sebou viac parentov.
MA