[linux] zopar problemov ohladne logovania z ttyS0

Ernest 'OERNii' Beinrohr oernii na oernii.sk
Pátek Říjen 27 10:14:14 CEST 2000

Dobry den, rad by som vyriesil situaciu, ktora tu u mna existuje.

Mam ustrednu, ktora robi accounting vo forme textu na seriovy port.
Doteraz som tento  log zaznamenaval asi takto: 'cat /dev/ttyS0 >>/var/log/tel'
Takyto log som kazdych 20minut z cronu parsoval a insertoval do mysql.

Moj problem:
1) Ten cat z portu je dost nespolahlivy, rad by som pouzil dakeho daemona,
Nepoznate? Pripadne ine, som otvoreny pre navrhy ;))

2) Rad by som kazdy zaznam prichadzajuci z ttyS0 okamzite insertoval do
databazy. Teda by to chcelo, nieco co dokaze relativne hned zistit ze sa subor
zmenil. Najlepsie by bolo keby sa 1) a 2) skombinovali.

vopred vdaka za pripadnu pomoc.

--
OERNii - Ernest Beinrohr |  @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@