[linux] zopar problemov ohladne logovania z ttyS0

Pátek Říjen 27 11:05:43 CEST 2000

-> Mam ustrednu, ktora robi accounting vo forme textu na seriovy port.
-> Doteraz som tento  log zaznamenaval asi takto: 'cat /dev/ttyS0 >>/var/log/tel'
-> Takyto log som kazdych 20minut z cronu parsoval a insertoval do mysql.
->
-> Moj problem:
-> 1) Ten cat z portu je dost nespolahlivy, rad by som pouzil dakeho daemona,
-> Nepoznate? Pripadne ine, som otvoreny pre navrhy ;))

co to znamena nespolahlivy? pada?

-> 2) Rad by som kazdy zaznam prichadzajuci z ttyS0 okamzite insertoval do
-> databazy. Teda by to chcelo, nieco co dokaze relativne hned zistit ze sa subor
-> zmenil. Najlepsie by bolo keby sa 1) a 2) skombinovali.

to by bolo aj najlogickejsie... trosku sa pohrat s perlom a je to

 Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000