[linux] dselect

Michal Zimen mizu na nextra.sk
Pátek Říjen 27 17:15:02 CEST 2000

Ahoj

  Mam problem s instalovanim balikov v dselecte.
  Mam nastaveny pristup cez apt. instalujem to cez http z dalsieho
  lokalneho pocitaca v sieti.

  Ked dam update tam vsetko prebehne OK. Najde vsetky baliky. Cize
  v apachi na druhej strane problem nebude.

  Ked dam install tak sa snazi stahovat nejaky ten *.deb, ale pri 95%
  to zastane  a vypise nasl. hlasku:

  Failed to fetch http://www.moja_domena.sk/debianCD/dists/potato/non-US/main/binary-i386/ssh_1.2.3-9.deb
    404 Not Found
    E: Unable to fetch some archives, maybe try with --fix-missing?
    Some errors occurred while unpacking. I'm going to configure the
    packages that were installed. This may result in duplicate errors
    or errors caused by missing dependencies. This is OK, only the errors
    above this message are important. Please fix them and run [I]nstall again
    Press enter to continue.

  Prosim poradte mi kde moze byt problem.

  Niekedy to zase vyhodi problem z MD5sum, ale to bude asi nekaky blud.
  (to CD je urcite funkcne)

  Dakujem
  						mizu

--