[linux] zopar problemov ohladne logovania z ttyS0

Neděle Říjen 29 17:04:44 CET 2000

-> > Mam ustrednu, ktora robi accounting vo forme textu na seriovy port.
-> > Doteraz som tento  log zaznamenaval asi takto: 'cat /dev/ttyS0 >>/var/log/tel'
-> > Takyto log som kazdych 20minut z cronu parsoval a insertoval do mysql.
-> >
-> > Moj problem:
-> > 1) Ten cat z portu je dost nespolahlivy, rad by som pouzil dakeho daemona,
-> > Nepoznate? Pripadne ine, som otvoreny pre navrhy ;))
->
-> Aby to bolo spolahlivejsie, tak skus pridat do inittab:
-> ---cut---
-> tel:3:respawn:cat /dev/ttyS0 >> /var/log/tel
-> ---end cut---
-> To ti zarucene nepadne.

ale moze robit blbosti... ak bude ustredna kazdu chvilu dorucovat nejake
data a potom sa subor vzdy "zavrie", init spusti novy cat, ale ked ho v
kratkom case spusti viackrat, init zahlasi ze process respawning too fast,
disabling for 5 minutes... a to nie je ono. Fakt by bolo lepsie napisat si
to v C alebo podobne

-> Pripadne miesto toho "cat..." daj nejaky tvoj skript (program), ktory robi
-> presne to, co chces.

 I intend to live forever - so far so good.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000