[linux] Metaframe client a lokalne zdroje

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Pondělí Říjen 30 11:27:17 CET 2000

Uz som aj zabudol, ze som taky mail posielal ...

Vyriesil som to velmi jednoducho - preinstaloval som si masinu na S.u.S.E.
6.4 a je po probleme. S tym istym serverom a tym istym klientom je to v
pohode.

beno

--
Ing. Jan Benadik