[linux] Metaframe client a lokalne zdroje

Milan Hromada milan na soso.elas.sk
Pondělí Říjen 30 10:53:55 CET 2000

On Mon, Oct 30, 2000 at 08:50:35AM +0100, Roman Boba wrote:
> Zdravim,
>
> no, pouzivam, ale nestretol som sa s tym, ako mate organizovane profily ?
> A ako je instalovany W2000 SER. ? Compatibility alebo AD rezim ?
> Nesaha nahodou stale na na /dev/fd0 ??? Toto inac tiez pisem z Outlook 2000
> na "Red Hat 7.0 :-)". Inak, vseobecne sa da povedat: zabudnite na Win 2000
> aspon na dva roky, ak nemate vazny dovod, pouzivajte NT4 + Metaframe. Co sa
> tyka OS pod Metaframe klientom, skusal som RH 6.1, 6.2, &.0, Mandrake 7.0,
> 7.1 a Corel 1.2,
> [...]
Mam problem rozbehat s klientom 6.0 pod linuxom Mandrake 7.1 vysie rozlisenie ako 255 farieb
Pripojit sa propojim ale hlasi ze nemoze nastavit pozadovanych 32 bit hlbku
A este jedna sranda ked sa pozriem na W2000 + Metaframe 1.8 vidim ze mi
30 decembra vyprsi licencia.

Kde moze byt problem?

--
 Milan Hromada