[linux] RH 7.0

Marian Krivos nezmar na internet.alcatel.sk
Pondělí Říjen 30 15:09:41 CET 2000

Chcel by som si ozrejmit situaciu okolo RH 7.0. Fakty su nasledovne:

1. GLIBC 2.1.92 ma v niektorych smeroch znacne problemy zo stabilitou
(unlock_mutex(), gethostbyname()), vid. errata na www.redhat.com

2. GCC vyvojari oznacili gcc 2.96 za *vyvojovu* verziu, binarne
nekompatibilnu s cimkolvek starsim ci novsim. Je nutne podotknut ze *NIKTO*
zatial neoznamil ziadny pripad chybne generovaneho kodu. Co nieje pravda
napr pre 2.95.1 s prepinacom '-O3'. Inak povedane nieje zatial ziadny dovod
prodpokladat ze spominany kompilator je vadny za predpokladu ze snim je
kompilovana cela distribucia (name mangling problem).

Verdikt: upgrade na glibc 2.1.94 by malo vyriesit vecsinu zasadnych
problemov s RH 7.0.

Co vy nato???

Marian Krivos