Vyriesene: [linux] kde2 a SRPMS na RH6.2

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Neděle Říjen 29 16:13:27 CET 2000

Yo, tak presne v tom bol problem, dakujem za nakopnutie.

> 1) upgrade rpm na ver. 4 (kvoli zavislostiam aj
> instalaciou/upgrade-om niekolkych dalsich balikov - rpm-ka si mozno
> zostavit zo srpm-iek)

Stacilo stiahnut update rpm z oficialnych updatov redhatu (je
to verzia 3.0.5-9.6), nedavno to tu dokonca v mailingliste
bolo, akurat ma nenapadlo, ze to moze byt problem aj ked mam
balicky pre 6.x.

> 2) upravou spec suborov, aby nepouzivali nove|nezname makra

To som skusal, ale ked mas cca 20 rpm-iek, tak to nie je ono ...

> 3) upravou (doplnenim) potrebnych makier do /usr/lib/rpm/macros
> (resp. podla dokumentacie asi vhodnejsim miestom by bolo vlozit ich
> do /etc/rpm/macros a/alebo ~/.rpmmacros), ako predloha moze
> posluzit /usr/lib/rpm/macros z verzie 4.0.
>
> Nejake pripomienky:
>
> -hlasky ako fg: job control not allowed su interpretaciou shellu na
> makra, ktore nepoznalo/nespracovalo rpm
>
> -/var/tmp/flex-root nie je ziadny pochybny adresar, viac infos
> v dokumentacii
Jasne, ja chapem ze nie je pochybny, pochybne bolo to, ze vobec neexistoval
(zrejme ho vytvaraju tie skripty ktore sa ani nespustili).

Este raz dakujem

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na post.sk