[linux] kde2

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Pondělí Říjen 30 20:04:01 CET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, Peter [iso-8859-2] Střelec wrote:

> okedy kompilujem vsetky zdrojaky nemam ziadne problemy. RPM je niekedy ovela
> zlozitejsie ako kompilovat zdrojaky. Ale prave toto bola pricina preco som
> zrusil RH a nahodil Slack aj ked som musel slovencinu nahodit rucne. TAR.GZ je
> best. cafte.
>
> Peter

Problem je v tom ze my ludia lenivy (nooo, mozno som to iba ja ;-),
  nemame cas vsetko kompilovat, takze aplikacie ktore fakt nepotrebujem
  mat optimalizovane instalujem rpm a vsetko ostatne (db, httpd,
  ftpd...) kompilujem, a ak ich instalujem rpm tak by bolo pekne keby
  povedal chyba mi (ale to sa uz opakujem....)

                                     Sam