[linux] GENIUS2500III

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Září 4 07:19:40 CEST 2000

On Sat, Sep 02, 2000 at 10:39:52PM +0200, Peter St?elec wrote:
> [...]
> kolko mas PCI slotov.) To AUTO sa da zmenit na nejaku hodnotu IRQ. Treba
> vediet v ktorom slote ta sietovka je  a treba vediet ktore IRQ je volne (teda
> este dufam ze je to PCI sietovka) a nastavit to IRQ natvrdo a nie AUTO. Alebo
> niektore dosky maju s takouto moznostou problemy a vtedy jedine co sa da robit
> je rozmontovat comp vytiahnut sietovku resetnut CMOSku na doske a sietovku
> zastrcit ju do ineho PCIcka. Ak je ta sietovka ISA tak staci mansetom vypnut
> Plug&Play a nastavit natvrdo Adresu a IRQ a svacnut ju di ISA slotu a je to.
Osobne si myslim,ze toto nie je problem dotycneho, pretoze keby mal co len
najmensi konflikt tak by mu karta nesla. On pise, ze mu ide pomaly ale ide. No
a to uz moze byt nieco ine. Bolo by zaujimave dozvediet sa ako tuto pomalost
dotycny odhalil, urcite by to vysvetlilo kopec veci.

> (Error !!! Dufam ze tu sietovku nestrkate do Jana PCI slotu - to by asi neslo)
A kam ju teda ma strcit ked pise, ze je PCI???   Alebo "Jana PCI" slot je
nejaky iny slot???

Inac pre vsetkych co chcu diskutovat o Win$hit produktoch existuju taketo iste
diskusne skupiny. Da sa tam prihlasit alebo dostat cez
http://www.emwac.cz/forums/default.asp. Dufam, ze to pomoze.

			Hanus

> Inak tato karta ide pod linuxom velmi dobre ako NE2000 kompatibilna ....
Ako kazda s chipom 8029.