[linux] GENIUS2500III

Peter Střelec beko na profi.sk
Pondělí Září 4 08:18:33 CEST 2000

> Osobne si myslim,ze toto nie je problem dotycneho, pretoze keby mal co len
> najmensi konflikt tak by mu karta nesla. On pise, ze mu ide pomaly ale ide. No
> a to uz moze byt nieco ine. Bolo by zaujimave dozvediet sa ako tuto pomalost
> dotycny odhalil, urcite by to vysvetlilo kopec veci.

No ono ked mas zdielane IRQcko teda dve zariadenia pouzivaju to iste prerusenie ide
to pomaly. Tento pripad som zazil osobne viackrat a naposledy to bolo s najekym
NTckom a 3Comkou kde sietovka mala zdielane prerusenie s USBckom a USBcko islo (oni
nevedeli ze pomaly lebo USB vzivote nevideli) ale mali predtym 10Mb Lanku a teraz
mali 100Mb a islo to pomalsie ako na tej 10Mb takto narazili na ten problem aj
sedliackym rozumom. A ja som to riesil 2 dni lebo nasa fy. to nedodavala a lebo sme
im chceli dat linux ale oni to kupili z inej fy. a kedze sme im konfigurovali
internet tak sa to zvrtlo aj na toto atd. Ved asi viacery to poznaju.

PS: Este na tu nevrazivot ohladom offtopic niesom zastanca radikalnych vyhlaseni ze
tato "konfera ako konfera a je a len na a pre linux. Ano suhlasim je to linuxova
konfera a o win by sme sa tu nemali bavit alebo urobyt inyu kanal (mozno ze aj je
...) ale kede sa niekto spyta a nevie uz kudy kam tak to akceptujem. Dik peter.