[linux] samba - kopirovanie suborov

milan na apcomputers.sk milan na apcomputers.sk
Pondělí Září 4 15:34:30 CEST 2000

zdravim konferu,

mam problem zo sambou. ked kopirujem subor(y) z linuxu na w98(kopirujem z w98) tak sa kopirovanie zasekne. Ked kopirujem mensie mnostvo tak je vsetko ok. ale ked kopirujem vacsie mnozstvo suborov cca 3000 alebo jeden vacsi subor tak sa kopirovanie spadne vyhlasi chybu ze zariadenie sa neda citat a skonci.Pritom ked dam kopirovat viac krat to iste vzdy to spravi na inom mieste. Ked som kopiroval caz Far a vyhlasilo to chybu dal som retry a pokracovalo to dalej. Stretol sa stym niekto?

milan