[linux] proxy

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Září 5 12:15:59 CEST 2000

On Wed, Aug 30, 2000 at 12:06:02PM +0200, Dusan Nagy wrote:
> pouzi ipchains a redirect.
redirect z ipchainsov je iba v ramci jednej ip adresy. Ked chces na inu, tak
pouzi ipmasqadm. Napr. moj jukebox:

ipmasqadm portfw -a -P tcp -L morpheus.panorama.sth.ac.at 812 -R ten www

V pripade webservra musis sa este trochu pohrat s rewrite enginom aby slo
vsetko.

jasne?

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler