[linux] (pevny odkaz) alebo nieco podobne

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Středa Září 6 10:31:40 CEST 2000

> No bola by to dost problematicke keby to islo.
> Pretoze ten novy inod by musel byt vo FS v ktorom robis hardlinku a musel by
> ukazovat na iny FS o ktorom nevie vzdy 100% ci ma inody takze v podstate by to
> uz ani nemohol byt hardlink tak ako ho pozname. Musela by tam byt nejaka
> informacia aky to je FS , potom ak nema inody musela by tam byt asi logicka
> cesta a co ja viem co este. A ak by nahodou nastalo nejake presuvanie FS (iny
> disk) tak by sa to drbalo uz na urovni inodou a to by bol pekny pruser. Preto
> na taketo veci sluzia symbolicke linky.

To co hovoris sa tyka hardlinkov vseobecne, ale hovorime tu teraz o
hardlinkoch na adresare. T.j. v ramci FS.
Podla hore uvedeneho sa to neda (nie technicky, ale "dohodou") a to podla
empirickych skusenosti a tejto debaty :)

						Jano