[linux] redir ala ipchains

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Středa Září 6 16:39:48 CEST 2000

On Tue, 5 Sep 2000, Peter Surda wrote:

> No a kukal si tam? ipchains -J REDIRECT je iba v ramci jednej ip adresy. na
> inu treba pouzit napr ipmasqadm

sorry za dlhu odozvu...

kukal som tam uz predtym a zistil som tiez ze REDIRECT funguje iba
  'interne' a preto som sa chcel spytat ci to nejde nejako inak
  pretoze ja a ipchains to nejde moc dokopy.
  Ale dik za ipmasq..., ze ma to hned nenapadlo.

                                        Sam