[linux] Announce : linux BA sesna

Valter mv.alter na post.sk
Čtvrtek Září 7 05:54:28 CEST 2000

Tak a je po nej (to tak iste nie je, mozno tam este stale
preberaju
rozne detaily, ale vzhladom na to, ze ja osobne rano (vekmi skoro
rano) musim dopravit svoju telesnu schranku do zamestnania v
takom
stave, aby bola schopna aspon imitovat zapojenie sa do pracovneho
procesu, musel som ju predcasne opustit).

Strucne zhrnutie akcie vyzera zhruba takto :
conect, login, mount, mv, mount, mount, umount, umount, mv,
umount,
logout, disconect

Zistil som, ze komunita uzivatelov Linuxu (aspon v BA) pozostava
z individui, ktore by sa urcite nezhodli so zastupcami
"GreenPeace", pretoze odchtavaju tucniakov, zatvaraju ich do
malych
plechovych krabic a nutia tvrdo pracovat. A navyse im dopraju
len velmi maly zivotny priestor (No posudte sami 16MB RAM, to uz
naozaj suvici s tyranim zvierat).

Jedna vec mna osobne potesila: Nebol som najstarsim ucastnikom
:-)

Jedna Offtopic zalezitost : BogoMIPS je naozaj len velmi
orientacne
porovnanie vykonov jednotlivych systemov. Neviem preco, ale
procesory
PIII vykazuju zhruba 3x BogoMIPS ako PII. Potom z toho vyliezaju
dotazy typu : kde sa vzal system s 3500 BogoMIPS.
Jeden taky zivim doma a vobec nieje 3x vykonenjsi ako
predchadzajuci,
zalozeny na PII, ktory mal iba 1100 BogoMIPS.

Tym co este diskutuju prajem prijemny zvysok vecera a ostatnym
dobru noc.

PS: Hodte sem niekto ten C zdrojak, ktory mal sluzit na
preverenie
znalosti tohoto jazyka.
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243