[linux] Existuje obdoba wget, ale v opacnom smere?

Mgr. Vladimir Kralik vkralik na softip.sk
Čtvrtek Září 7 09:37:02 CEST 2000

Rastislav Nedorost wrote:

> Potreboval by som najst nieco, pomocou coho by som skopiroval na vzdialeny
> pocitac nejaky(e) subor(y),
> avsak tak, aby sa to dalo zadat v ramci jedneho prikazoveho riadku,
>
> napr. wput subor.typ 192.168.5.3/adresar/subor.typ
>
> Mohlo by to posielat hoci aj cez ftp protokol, len neviem, ako by sa
> zabezpecila autorizacia pouzivatela.
>
> Nejako ma nic nenapada ako to urobit. Prikazu ftp by sa dal podhodit iny
> vstup ako stdin, ale vstupny subor
> by sa musel casto editovat, nakolko posielane subory sa budu casto menit.
> [...]

Ako stvorene pre script :-)

#!/usr/bin/bash

for i in $*; do
        # pozn. heslo a login vopchaj do ~/.netrc
        ftp STROJ.DOMENA <<EOF
bin
hash
cd adresar
put $i
bye
EOF
done

Ono to sice bude otvarat pre kazdy subor nove spojenie, ale pre prve
priblizenie to staci. Ak by to chcel pretlacit cez jedno spojenie :

#!/usr/bin/bash
( echo "bin\nhash\ncd adresar\n"; for i in $*; do; echo "put $i"; done;\
        echo "bye" ) | ftp STROJ.DOMENA