[linux] hromadne rozosielanie sprav

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Září 8 11:47:53 CEST 2000

fukas wrote:

> Chcel by som na servery vytvorit nieco ako hromadne rozosielanie
> sprav. Nieco ako virtualne konta ktore budu obsahovat skupiny
> adries na ktore sa to potom rozosle. Mozete mi dat nejake linky?

Naco linky? staci dat do /etc/aliases napriklad:

grupa:		user1, user2, user3, user4

Ked potom posles nieco na adresu grupa na tvojcomp.sk, rozosle sa to
uzivatelom user1 na tvojcomp.sk, ... user4 na tvojcomp.sk
Pripadne ak by to neboli lokalni uzivatelia, tak potom tam treba
dat uplne adresy. No a samozrejme, po zeditovani /etc/aliases
spustit "newaliases" (alebo "sendmail -bi").

Jarry