[linux] Padajuci Linux pri sietovej komunikacii

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Září 8 13:37:17 CEST 2000

Zdravim,
k tej karte sa dodavaju diskety (tusim 2) a na jednej z nich je taka
utilitka pre dos, ktorou sa da ta karta otestovat. Je vhodne ju pouzivat,
nakolko tieto karty su dobre, ale iba pokial su z dobrej serie.

Este detail, ake jadro pouzivas ? lebo driver rtl8139 je experimental a
pri zle kombinacii s inymi komponentami bezproblemov moze zhodit stroj.

Ked ti linux vytuhne objavi sa este v logoch nejaka hlaska ?

PSIkappa
psi na bicba.sk