[linux] KDE 2.0 preklad - SURNE!

Peter Střelec beko na profi.sk
Sobota Září 9 14:39:01 CEST 2000

No caf. Ja tiez mam momentralne najnabitejsie tyzdne ake som mal za posledny rok ale ked
treba tak posli nieco. Do 25.9.2000 mam relativne cas potom uz nastupujem 1 rocnik na
skolu takze neviem ako to bude.  Inak testovat som to skusal kurnik ale ja mam Slackware
a nie RedHat a ked to kompilujem tak mi to trvalo na K6-200MHz milion  hodin. A prevod z
RPM do TGZ je o nicom nehovoriac o tom tahat dialupom balicky. Nieje tu niekde mirror
nejakej tej aktualnej betaverzie ?  Tak sa teda maj caf a prajem ti trosku kludu
(PS  :-) No ak mas este aj priatelku tak to mas potom ozaj blbe s casom. )