Karta s TV-Out (was: [linux] Web frontend na mejlovanie)

Peter Surda psurda na byte.at
Sobota Září 9 18:28:47 CEST 2000

On Fri, Sep 08, 2000 at 09:09:45PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
> Aha, ty urcite hladas Neomail. http://neomail.sourceforge.net/. Myslim, ze
> splna vsetko.
Podla homepage je to naozaj to, co potrebujem. A zrejme to pojde aj cez https,
no super, idem to otestovat. Thnx.

To All:
A keby mi este niekto vedel poradit kartu, ktory by mi umoznila, aby som
vystup Xservra presmeroval na televizor, taxa rozplyniem blahom. ATI
All-In-Wonder 128 skoro splna moje poziadavky, len tan vystup na televizor pod
linuxom nie je podporovany a funguje iba trochu (zevraj).

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
                NT, now approaching 23x6 availability.