[linux] RADIO alebo INFRA

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Pondělí Září 11 08:12:43 CEST 2000

Ak ti staci nizsia prenosova rychlost (56k) tak staci pouzit
modem ktory podporuje pevne linky (LL). Pevnu linku potom zraelizujes
telefonnym kablom. Ak chces vysiu prenosovu rychlost tak to ries
tenkym ethernetom (RG-58) a sietovymi kartami s BNC. Karty 3Com slapu
az do 300 m spolahlivo. Prepocitaj si naklady a vyber si co vyhodnejsie.

CAf

MArian