[linux] Web mail IMP, HORDE kontra POP3

Rastislav Nedorost rn na dflex.sk
Středa Září 13 16:16:42 CEST 2000

>v /etc/inetd.conf
>si odkomentuj riadok
>#pop-3 .......
>a restartni inetd

toto som uz mal povolene, takze v tom nebol problem. Na FAQ strankach Horde
som nasiel zmienku,
ze ak chcem pouzit POP3 miesto IMAP, tak mam v
horde/imp/config/defaults.php3 zmenit/pridat
riadok

$default->user_change_servtype = true;

To som urobil. Pomohlo, ale iba ciastocne. V prihlasovacej obrazovke sa
objavila moznost vyberu
IMAP/POP3. Napriek tomu, hoci aj vyberiem POP3, tak sa mi webmail neprihlasi
na pop3 server.

Skusil som vsak druhu alternativu, a sice zeditovat subor servers.php3 a v
defaults.php3 nastavit,
ze pouzivatel si musi vybrat len zo zoznamu predvolenych serverov, ktore som
mu prichystal
v servers.php3. Tato varianta funguje spravne.

Napriek tomu by som bol radsej, keby sa dalo az pri prihlasovani zadat meno
POP3 servera
a nebolo potrebne vyberat zo zoznamu.

Zda sa mi, ze autori IMP maju chybu a hoci v prihlasovacej ponuke vyberiem
POP3, tak zostane
cislo portu 143, t.j. nezmeni sa na 110.

Ak nieco robim chybne ja, opravte ma, prosim.

Rasto